Proč je důležitá firemní identita? - Marketing - ANERI s.r.o.

Proč je důležitá firemní identita?

18.01.2017 - Firemní identita je souborem pravidel, která určují vnější vystupování firmy k zákazníkům i vnitrofiremní vztahy mezi zaměstnanci.

Firemní identita je důležitým nástrojem při budování silné a známé značky. Firemní identita představuje styl, kulturu, principy a tradice, kterými se firma prezentuje vůči svému okolí a vůči zákazníkům.


Základními prvky firemní identity je firemní design, komunikace, kultura a firemní image.
Díky jednotnému vizuálnímu stylu je firma lehce identifikována a odlišuje se od ostatních firem. Graficky zpracovaná vizuální tvář firmy je definována grafickým manuálem, který přesně určuje podobu a užití firemního loga, užívání firemních barev a podobu veškerých vizuálních prezentací firmy.


Firemní komunikace zahrnuje veškeré komunikační prostředky s vnějším prostředím i uvnitř firmy. Cílem firemní komunikace je adekvátní oslovení jednotlivých cílových skupin takovým způsobem, aby byly budovány pozitivní postoje okolí i zaměstnanců k firmě. 
Celkový charakter firmy a vystupování jejich pracovníků vůči okolí určuje firemní kultura. 
Dodržování kvalitních pravidel firemní identity je základem budování pozitivního image firmy.


Při vytváření firemní identity je velice důležité mít dobře připravenou koncepci. Tato koncepce musí vycházet ze skutečných potřeb firmy a její filozofie. Nesmí se stát, že z pohledu veřejnosti není v souladu to, jak firma vypadá a co o sobě říká.
Vytvořit firemní identitu, která přesně vystihuje podstatu firmy, a stanovit jasná pravidla je složitý proces. Určitě se vyplatí využít služeb profesionálů. Mezi firmy s mnohaletými zkušenostmi v oblasti marketingového poradenství a tvorby firemní identity patří například společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

25 LET praxe a referencí v oboru firemního poradenství.

Aneri marketing

ANERI, Karel Gott a Bohuslav Svoboda

Křest kniny
„Praha očima dětí”.

Karel Gott,  Bohuslav Svoboda a Dalibor Kotek

Překlady z češtiny do češtiny

Upravíme Vaše texty.

Překlad z češtiny do češtiny

Rozhovor poskytnutý odbornému časopisu Výběr

Rozhovor poskytnutý odbornému časopisu Výběr

Časopis Výběr je předním titulem v oblasti B2B, zabývajícím se  problematikou marketingu, maloobchodu a prodeje.

TOP CZECH QUALITY

Velvyslanci Spojených států amerických v Liberci

Funkční mobilní reklama

Mobilní reklama

Internetový marketing

Poděkování za podporu rozvoje marketingu v ČR pro ANERI s.r.o.

ČMS (Česká marketingová společnost) udělila u příležitosti dvaceti let od svého založení vybraným zakládajícím a aktivním členům Pamětní list jako uznání a poděkování za podporu rozvoje marketingu v ČR a dlouholetou spolupráci. Mezi firmami, které se podílely svojí úrovní poskytovaných odborných služeb na rozvoji marketingového oboru v ČR, byla i liberecká firma ANERI s.r.o., která působí po celé ČR.

marketing

Outsourcing marketingu z odborného časopisu

Outsourcingem k efektivitě i úsporám
Outsourcing služeb, které přímo souvisejí s hlavním předmětem podnikání, a mohou se proto „delegovat“ na externí odborníky
Nepodcenit marketing
V období ekonomické recese je třeba se na tyto procesy zaměřit
Anketa s podnikateli
S outsourcingem máme pozitivní zkušenosti, aktivně tuto službu využíváme v oblasti marketingu a komunikace