Spokojení zaměstnanci - Marketing - ANERI s.r.o.

Spokojení zaměstnanci

22.7.2013 - Cílem každé společnosti jsou především spokojení zákazníci, kteří se opakovaně vrací. Ovšem málokterý zákazník se vrací do firmy, kde nejsou přívětiví a spokojení lidé.

Cílem každé společnosti jsou především spokojení zákazníci, kteří se opakovaně vrací. Ovšem málokterý zákazník se vrací do firmy, kde nejsou přívětiví a spokojení lidé.

Známé rčení „s úsměvem jde všechno lépe“ platí zejména pro ty zaměstnance, kteří jsou v přímém kontaktu se zákazníky. Je nutné si uvědomit, že mezi lidmi se lehce přenáší jak pozitivní, tak i negativní nálada.

Spokojený zaměstnanec je loajální k firmě a jeho pracovní nasazení a tím i výsledky jsou mnohem vyšší. Většina odborníků na mezilidské vztahy se shoduje, že zaměstnanci velmi oceňují informace. Informovaní pracovníci vědí, co a hlavně proč dělají, cítí se součástí týmu, podávají lepší výkony a šíří dál dobré jméno firmy. Pro interní komunikaci firmy využívají různé nástroje. Firemní zpravodaje či intranet mají určitě větší váhu a vyšší účinnost než pouhá nástěnka na chodbě, kde jsou informace leckdy neaktuální a nikdo si jich nevšímá.

Velmi účinným nástrojem, který podporuje loajalitu zaměstnanců a jejich spokojenost, je pořádání firemních akcí pro zaměstnance. Uspořádáním takovéto akce zaměstnavatel navíc ukáže, jak si zaměstnanců váží. Při neformálním setkání všech pracovníků se poznají i ti zaměstnanci, kteří se v práci nestýkají a ti, kteří se v zaměstnání setkávají, se poznají i mimo pracovní prostředí. Firemní akce pro zaměstnance je také ideální příležitostí, kde vedení společnosti může seznámit zaměstnance s cíli a plány firmy.

Pokud je firemní akce obohacena o tembuildingové soutěže, zaměstnavateli se ukáží vůdčí osobnosti a lidé se naučí spolupracovat v týmu.

Jak komunikovat se zaměstnanci poradí zkušené marketingové firmy. Jednou z firem, která má bohaté zkušenosti s přípravou a vydáváním firemních zpravodajů i s pořádáním firemních akcí je společnost ANERI z Liberce. Firma ANERI navíc nabízí marketingové konzultace a praktické zkušenosti vycházející z vlastní více než dvacetileté praxe.

25 LET praxe a referencí v oboru firemního poradenství.

Aneri marketing

ANERI, Karel Gott a Bohuslav Svoboda

Křest kniny
„Praha očima dětí”.

Karel Gott,  Bohuslav Svoboda a Dalibor Kotek

Překlady z češtiny do češtiny

Upravíme Vaše texty.

Překlad z češtiny do češtiny

Rozhovor poskytnutý odbornému časopisu Výběr

Rozhovor poskytnutý odbornému časopisu Výběr

Časopis Výběr je předním titulem v oblasti B2B, zabývajícím se  problematikou marketingu, maloobchodu a prodeje.

TOP CZECH QUALITY

Velvyslanci Spojených států amerických v Liberci

Funkční mobilní reklama

Mobilní reklama

Internetový marketing

Poděkování za podporu rozvoje marketingu v ČR pro ANERI s.r.o.

ČMS (Česká marketingová společnost) udělila u příležitosti dvaceti let od svého založení vybraným zakládajícím a aktivním členům Pamětní list jako uznání a poděkování za podporu rozvoje marketingu v ČR a dlouholetou spolupráci. Mezi firmami, které se podílely svojí úrovní poskytovaných odborných služeb na rozvoji marketingového oboru v ČR, byla i liberecká firma ANERI s.r.o., která působí po celé ČR.

marketing

Outsourcing marketingu z odborného časopisu

Outsourcingem k efektivitě i úsporám
Outsourcing služeb, které přímo souvisejí s hlavním předmětem podnikání, a mohou se proto „delegovat“ na externí odborníky
Nepodcenit marketing
V období ekonomické recese je třeba se na tyto procesy zaměřit
Anketa s podnikateli
S outsourcingem máme pozitivní zkušenosti, aktivně tuto službu využíváme v oblasti marketingu a komunikace