Veletržní marketing - Marketing - ANERI s.r.o.

Veletržní marketing

23.1.2015 - Prezentace na veletrzích a výstavách bývá u pravidelných akcí významnou událostí, ale také vyšší investicí. Účast na veletrhu je ovšem příležitostí oslovit velké množství potenciálních zákazníků.

Prezentace na veletrzích a výstavách bývá u pravidelných akcí významnou událostí, ale také vyšší investicí. Účast na veletrhu je ovšem příležitostí oslovit velké množství potenciálních zákazníků.

Na rozdíl od ostatních druhů prezentace jako je inzerce a plošná reklama se jedná o zákazníky, kteří o daný segment mají zájem.

Pokud nabízíme produkt na veletrhu, je nutné si uvědomit, určité rozdíly mezi klasickým prodejem a veletržní prezentací. Jedná se zejména o množství času, který máme na výstavě k dispozici. Důležité je také dokázat odlišit skutečného potenciálního zákazníka od sběratele reklamních předmětů.

Mezi základní strategie veletržního marketingu patří snaha, aby v dlouhé řadě stánku právě ten náš vynikl a zákazník si jej zapamatoval. Proto je důležité plánovat účast na veletrhu s dostatečným předstihem a přesně specifikovat formu prezentace a jakých cílů chceme dosáhnout. Dobře připravená prezentace s expozicí v optimální velikosti je základem úspěšné účasti na veletrhu.

Veletržní prezentace se skládá ze tří základních fází. První fází je příprava. Sem patří výběr výstavy a určení strategie, s jakou na tuto výstavu půjdeme a příprava expozice. Nezbytnou součástí této první fáze musí být i reálně sestavený rozpočet účasti na veletrhu a pozvání partnerů a potenciálních zákazníků do své expozice.

Druhou fází je samotný veletrh. V této fázi patří k nejdůležitějším aspektům podoba stánku, forma prezentace a profesionalita pracovníků ve stánku.

Významnou úlohu při budování vztahu s potenciálním zákazníkem je první dojem, který je na výstavě velmi významný (druhý dojem už není).

Třetí fází je zhodnocení veletrhu. Celkové vyhodnocení veletrhu lze zpracovat a vyhodnotit až s určitým časovým odstupem, až je ustálena komunikace s klienty, se kterými byl navázán kontakt při veletrhu.

Účast na veletrzích jako vystavovatel je pro prezentaci řady produktů vhodným marketingovým nástrojem. Důležité je vybrat pro daný produkt vhodný veletrh ať už regionální či mezinárodní.

Vzhledem ke složitosti veletržního marketingu se určitě vyplatí poradit se s odbornou marketingovou agenturou, která má zkušenosti s přípravou a realizací veletržních expozic. Odborné poradenství nebo i přípravu a realizaci veletržní expozice zajistí například marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

25 LET praxe a referencí v oboru firemního poradenství.

Aneri marketing

ANERI, Karel Gott a Bohuslav Svoboda

Křest kniny
„Praha očima dětí”.

Karel Gott,  Bohuslav Svoboda a Dalibor Kotek

Překlady z češtiny do češtiny

Upravíme Vaše texty.

Překlad z češtiny do češtiny

Rozhovor poskytnutý odbornému časopisu Výběr

Rozhovor poskytnutý odbornému časopisu Výběr

Časopis Výběr je předním titulem v oblasti B2B, zabývajícím se  problematikou marketingu, maloobchodu a prodeje.

TOP CZECH QUALITY

Velvyslanci Spojených států amerických v Liberci

Funkční mobilní reklama

Mobilní reklama

Internetový marketing

Poděkování za podporu rozvoje marketingu v ČR pro ANERI s.r.o.

ČMS (Česká marketingová společnost) udělila u příležitosti dvaceti let od svého založení vybraným zakládajícím a aktivním členům Pamětní list jako uznání a poděkování za podporu rozvoje marketingu v ČR a dlouholetou spolupráci. Mezi firmami, které se podílely svojí úrovní poskytovaných odborných služeb na rozvoji marketingového oboru v ČR, byla i liberecká firma ANERI s.r.o., která působí po celé ČR.

marketing

Outsourcing marketingu z odborného časopisu

Outsourcingem k efektivitě i úsporám
Outsourcing služeb, které přímo souvisejí s hlavním předmětem podnikání, a mohou se proto „delegovat“ na externí odborníky
Nepodcenit marketing
V období ekonomické recese je třeba se na tyto procesy zaměřit
Anketa s podnikateli
S outsourcingem máme pozitivní zkušenosti, aktivně tuto službu využíváme v oblasti marketingu a komunikace