Telemarketing - Marketing - ANERI s.r.o.

Telemarketing

Kvalitní školení operátorů je základem velkého úspěchu pro získání důležitých informací.

Telemarketing

Je jednou z efektivních forem přímého marketingu.

Jedná se o telefonní kontakt se stávajícími či potenciálními zákazníky.


Telemarketing

aktivní - telefonické kontaktování klientů či potenciálních zákazníků

pasivní - odpovídání na volání klientů na zákaznickou linku


Využití

průzkum trhu, přímá nabídka zboží či služeb, sjednávání schůzek apod.

Nabízíme aktivní i pasivní telemarketing, návrhy a konečné analýzy.

Naši operátoři jsou speciálně školeni na každý telemarketingový projekt.

Často bývá zapracován na začátek marketingového průzkumu za účelem analýzy trhu či spokojenosti zákazníků.

GDPR jednoduše

Jste připraveni na GDPR? GDPR se týká všech firem, institucí i organizací.

http://dataosobni.cz/


25 LET praxe a referencí v oboru firemního poradenství.

Aneri marketing

ANERI, Karel Gott a Bohuslav Svoboda

Křest kniny
„Praha očima dětí”.

Karel Gott,  Bohuslav Svoboda a Dalibor Kotek

Rozhovor poskytnutý odbornému časopisu Výběr

Rozhovor poskytnutý odbornému časopisu Výběr

Časopis Výběr je předním titulem v oblasti B2B, zabývajícím se  problematikou marketingu, maloobchodu a prodeje.

TOP CZECH QUALITY

Velvyslanci Spojených států amerických v Liberci

Funkční mobilní reklama

Mobilní reklama

Internetový marketing

Poděkování za podporu rozvoje marketingu v ČR pro ANERI s.r.o.

ČMS (Česká marketingová společnost) udělila u příležitosti dvaceti let od svého založení vybraným zakládajícím a aktivním členům Pamětní list jako uznání a poděkování za podporu rozvoje marketingu v ČR a dlouholetou spolupráci. Mezi firmami, které se podílely svojí úrovní poskytovaných odborných služeb na rozvoji marketingového oboru v ČR, byla i liberecká firma ANERI s.r.o., která působí po celé ČR.

marketing

Outsourcing marketingu z odborného časopisu

Outsourcingem k efektivitě i úsporám
Outsourcing služeb, které přímo souvisejí s hlavním předmětem podnikání, a mohou se proto „delegovat“ na externí odborníky
Nepodcenit marketing
V období ekonomické recese je třeba se na tyto procesy zaměřit
Anketa s podnikateli
S outsourcingem máme pozitivní zkušenosti, aktivně tuto službu využíváme v oblasti marketingu a komunikace