Snaha udržet si svého zákazníka a péče o něj by měla patřit k prioritním aktivitám každé firmy.
Uspořádáním firemní akce pro obchodní partnery se posilují zákaznická pouta, budují se a prohlubují vztahy a navazují osobní kontakty. Firemní akce může být také ideální příležitostí k představení nabízených novinek.
Nevšední zážitky, uvolněná atmosféra, příjemné prostředí – to vše přispívá k navázání užšího vztahu se zákazníkem a budování vzájemné důvěry.
Cíle firemních akcí pro obchodní partnery:
Navázání užších vztahů - osobní setkání utužuje vazby
- neformální setkání mimo pracovní prostředí mění obchodní vztah na vztah osobní
- osobní vazby usnadňují komunikaci
Představení firmy a novinek - příležitost informovat o novinkách a záměrech firmy
- netradiční prostředí a příjemnou atmosféru je ideální využít k informaci o nových produktech
- možnost informovat najednou osobně a podrobně více obchodních partnerů
Odměna za věrnost - příjemný zážitek je poděkováním a odměnou
- odměna formou netradičního zážitku působí dlouhodobě
- poděkování formou zážitku motivuje k další spolupráci
Firemní akce pro obchodní partnery
Spokojený zákazník - záruka dlouhodobých obchodů.