Facebook marketing a propagace na Facebooku - Marketing - ANERI s.r.o.

Facebook marketing a propagace na Facebooku

Zajistíme vám propagaci vašeho podnikatelského záměru a komunikaci se zákazníky pomocí fenomenální sociální sítě Facebook.

Co je sociální síť Facebook?

Facebook je celosvětová internetová síť přeložená do 65 jazyků, která byla navrhnuta k tvorbě sociálních sítí. Slouží zejména ke komunikaci mezi uživateli, sdílení mutlimediálních dat, udržování vztahů, hledání ztracených přátel, zábavě, ale v poslední době díky obrovské návštěvnosti i jako "propagace na Facebooku". Facebook je považován za největší společenskou síť na světě. V současné době (prosinec 2010) Facebook využívá 500 milionů lidí na celém světě. V Čechách Facebook využívá cca 2,5 milionu uživatelů. Řada z nich může být  Vašimi potenciálními klienty.

 

Co je Facebook marketing?

Sociální síť Facebook.com dává možnost firmám, institucím a jednotlivcům propagovat svou značku, produkty, služby a aktivity firmy prostřednictvím webových stránek na adrese facebook.com.

Prostřednictvím služby Facebook marketing vám nabízíme komplexní řešení tohoto směru propagace a komunikace se zákazníky či potenciálními klienty.

 

Proč propagovat produkt či službu na Facebooku?

Důvod propagace je zcela jednoduchý, pojďte z dobou, jinak zaspíte! Fecebook je fenomén a pokud chcete být moderní firma, nezapomeňte na moderní média a sítě. Dalším důvodem je obrovská návštěvnost této sociální sítě, malá konkurence firem (i když rychle roste) a hlavně relativně levná propagace.

 

Jak funguje propagace na Facebooku?

Propagace na Facebooku probíhá pomocí nástrojů vyvinutých přímo provozovatelem serveru Facebook.com či pomocí speciálních funkcí pro Facebook. Je třeba pro Facebook marketing využívat existujících nástrojů od vývojářů Facebook, které jsou špičkově promyšleny a neustále se aktualizují a zdokonalují.

K propagaci na facebooku lze využít:

  • Stránka
  • Skupina
  • Reklamní inzeráty
  • Engagement reklama
  • Speciální aplikace

Jak postupujeme v návrhu propagace na Facebooku:

Každá propagace webové stránky na Faceboobu umožňuje několik různých možností jak ji provést. Vždy před samotným provedením propagace na Facebooku a prvních marketingových aktivit je třeba si ujasnit několik základních kritérií a navrhnout Facebook marketingový plán. Každá firma či produkt má unikátní a specifické cíle dle svého oboru a zaměření.

Při propagaci na Facebooku postupujeme takto:

  • Analýza stavu
  • Stanovení reálných cílů
  • Tvorba Facebook marketingového plánu
  • Realizace
  • Dlouhodobá správa a vývoj

25 LET praxe a referencí v oboru firemního poradenství.

Aneri marketing

ANERI, Karel Gott a Bohuslav Svoboda

Křest kniny
„Praha očima dětí”.

Karel Gott,  Bohuslav Svoboda a Dalibor Kotek

Překlady z češtiny do češtiny

Upravíme Vaše texty.

Překlad z češtiny do češtiny

Rozhovor poskytnutý odbornému časopisu Výběr

Rozhovor poskytnutý odbornému časopisu Výběr

Časopis Výběr je předním titulem v oblasti B2B, zabývajícím se  problematikou marketingu, maloobchodu a prodeje.

TOP CZECH QUALITY

Velvyslanci Spojených států amerických v Liberci

Funkční mobilní reklama

Mobilní reklama

Internetový marketing

Poděkování za podporu rozvoje marketingu v ČR pro ANERI s.r.o.

ČMS (Česká marketingová společnost) udělila u příležitosti dvaceti let od svého založení vybraným zakládajícím a aktivním členům Pamětní list jako uznání a poděkování za podporu rozvoje marketingu v ČR a dlouholetou spolupráci. Mezi firmami, které se podílely svojí úrovní poskytovaných odborných služeb na rozvoji marketingového oboru v ČR, byla i liberecká firma ANERI s.r.o., která působí po celé ČR.

marketing

Outsourcing marketingu z odborného časopisu

Outsourcingem k efektivitě i úsporám
Outsourcing služeb, které přímo souvisejí s hlavním předmětem podnikání, a mohou se proto „delegovat“ na externí odborníky
Nepodcenit marketing
V období ekonomické recese je třeba se na tyto procesy zaměřit
Anketa s podnikateli
S outsourcingem máme pozitivní zkušenosti, aktivně tuto službu využíváme v oblasti marketingu a komunikace