Inzerce - Marketing - ANERI s.r.o.

Inzerce

Inzerce a reklama v tiskových médiích.

Inzerce - jedna z forem reklamy.
Inzerát - jako samostatný reklamní prvek má mnohem menší účinnost než při zahrnutí inzerce do celkové marketingové strategie.
Správné načasování inzerce zvyšuje její efektivitu.
Typy inzerce: plošný inzerát, řádková inzerce, soukromá inzerce, komerční plošná inzerce, PR články
Hlavní druhy tiskových médií:
- noviny - vysoká popularita a tradice, nevýhoda - krátká aktuálnost
- odborné oborové časopisy - zacílení na vybrané typy čtenářů
- inzertní periodika - nízké ceny inzerce, distribuce zdarma do schránek domácností, regionální zacílení

Zajišťujeme inzerci od návrhu grafiky a textu až po zajištění a výběr vhodných médií. U většiny médií zajistíme nižší cenu oproti základnímu ceníku daného periodika.

25 LET praxe a referencí v oboru firemního poradenství.

Aneri marketing

ANERI, Karel Gott a Bohuslav Svoboda

Křest kniny
„Praha očima dětí”.

Karel Gott,  Bohuslav Svoboda a Dalibor Kotek

Překlady z češtiny do češtiny

Upravíme Vaše texty.

Překlad z češtiny do češtiny

Rozhovor poskytnutý odbornému časopisu Výběr

Rozhovor poskytnutý odbornému časopisu Výběr

Časopis Výběr je předním titulem v oblasti B2B, zabývajícím se  problematikou marketingu, maloobchodu a prodeje.

TOP CZECH QUALITY

Velvyslanci Spojených států amerických v Liberci

Funkční mobilní reklama

Mobilní reklama

Internetový marketing

Poděkování za podporu rozvoje marketingu v ČR pro ANERI s.r.o.

ČMS (Česká marketingová společnost) udělila u příležitosti dvaceti let od svého založení vybraným zakládajícím a aktivním členům Pamětní list jako uznání a poděkování za podporu rozvoje marketingu v ČR a dlouholetou spolupráci. Mezi firmami, které se podílely svojí úrovní poskytovaných odborných služeb na rozvoji marketingového oboru v ČR, byla i liberecká firma ANERI s.r.o., která působí po celé ČR.

marketing

Outsourcing marketingu z odborného časopisu

Outsourcingem k efektivitě i úsporám
Outsourcing služeb, které přímo souvisejí s hlavním předmětem podnikání, a mohou se proto „delegovat“ na externí odborníky
Nepodcenit marketing
V období ekonomické recese je třeba se na tyto procesy zaměřit
Anketa s podnikateli
S outsourcingem máme pozitivní zkušenosti, aktivně tuto službu využíváme v oblasti marketingu a komunikace