Nástěnné kalendáře - Marketing - ANERI s.r.o.

Nástěnné kalendáře

Produkce nástěnných kalendářů pokrývá jak základní masovou potřebu, tak i poptávku zboží s vyšší estetickou kvalitou nebou jinou přidanou hodnotou. Naše nástěnné kalendáře jsou jedinečné v každém detailu, přesvědčte se sami!

Nástěnné kalendáře 2010

Nástěnné kalendáře - témata:


Novinky
v nástěnných kalendářích

MiniMax (MINImální cena, MAXimální užitek)

Exclusive Edition
 
 


Charitativní kalendáře
 

Umění ve fotografii
 

Umění
 

Příroda
 

Cestování
 

Zvířata
 

Erotika
 

Sport
 

Netradiční témata
 

Tříměsíční
nástěnné kalendáře
 

Ostatní
nástěnné kalendáře
 

Obaly a laše
pro nástěnné kalendáře

ANERI s.r.o.
Hodkovická 52, 460 06 Liberec 6

Tel: 482 777 777, Nonstop INFO: 602 45 80 45, E-mail:
aneri@aneri.cz
www.aneri.cz

IČO: 25429469, DIČ: CZ25429469
Registrace: KS Ústí nad Labem, odd. C, vl. 17948

25 LET praxe a referencí v oboru firemního poradenství.

Aneri marketing

ANERI, Karel Gott a Bohuslav Svoboda

Křest kniny
„Praha očima dětí”.

Karel Gott,  Bohuslav Svoboda a Dalibor Kotek

Překlady z češtiny do češtiny

Upravíme Vaše texty.

Překlad z češtiny do češtiny

Rozhovor poskytnutý odbornému časopisu Výběr

Rozhovor poskytnutý odbornému časopisu Výběr

Časopis Výběr je předním titulem v oblasti B2B, zabývajícím se  problematikou marketingu, maloobchodu a prodeje.

TOP CZECH QUALITY

Velvyslanci Spojených států amerických v Liberci

Funkční mobilní reklama

Mobilní reklama

Internetový marketing

Poděkování za podporu rozvoje marketingu v ČR pro ANERI s.r.o.

ČMS (Česká marketingová společnost) udělila u příležitosti dvaceti let od svého založení vybraným zakládajícím a aktivním členům Pamětní list jako uznání a poděkování za podporu rozvoje marketingu v ČR a dlouholetou spolupráci. Mezi firmami, které se podílely svojí úrovní poskytovaných odborných služeb na rozvoji marketingového oboru v ČR, byla i liberecká firma ANERI s.r.o., která působí po celé ČR.

marketing

Outsourcing marketingu z odborného časopisu

Outsourcingem k efektivitě i úsporám
Outsourcing služeb, které přímo souvisejí s hlavním předmětem podnikání, a mohou se proto „delegovat“ na externí odborníky
Nepodcenit marketing
V období ekonomické recese je třeba se na tyto procesy zaměřit
Anketa s podnikateli
S outsourcingem máme pozitivní zkušenosti, aktivně tuto službu využíváme v oblasti marketingu a komunikace