Firemní identita -

Firemní identita

Profesionální Corporate Identity, vizuální styl a logotyp Vaší společnosti.

Firemní identita neboli Corporate Identity je základní nezaměnitelný vizuální styl firmy nebo společnosti. Tento styl se skládá z několika atribut, které tvoří komplexní celek. Mezi hlavní prvky patří logotyp a firemní barvy, od kterých se dále odvíjí například vizitky, hlavičkové papíry, děkovací karty, firemní emaily, polepy firemních automobilů, prapory, vlajky, prezentační šablony, reklamní předměty a další.

Pokud jste rozhodnuti založit firmu, která by měla být vidět na trhu, je dobrým začátkem nechat profesionály navrhnout tzv. grafický manuál firemní identity. Při vstupu na trh tak začínáte budovat své místo se svou identitou a potencionální zákazníci si Vás tak zapamatují.

Firemní identita by měla poukazovat na to čím se společnost zabývá, popřípadě jaké produkty vyrábí a podle toho tak přizpůsobit logo a barvy. Není to však pravidlem.