Orientační systémy a reklamní nápisy

Každá firma i provozovna musí být ze zákona z vnějšku viditelně označena. Tím ale značení ve firmách nekončí. Téměř každá firma potřebuje různá označení z vnějšku i uvnitř firmy.

 

Standardně bývá firma označena z vnějšku jasně viditelným logem. Toto označení slouží zejména jako propagace značky. Může se jednat o logo světelné, plastické, velkoplošné přímo na budově firmy nebo o totem umístěný u vstupu do firmy.

Při vstupu do firmy se umísťuje orientační tabule, na kterou po celé firmě navazuje orientační systém, tak aby se každý návštěvník snadno orientoval. Orientační systémy jsou realizovány z různých stylech a z různých materiálů. Vždy lze zvolit formát, který odpovídá stylu firmy.

Pokud pomineme povinné značení (např. značení únikových východů, evakuačních plánů apod.) potřeba značení je ještě zejména ve skladovém hospodářství.

V současné době jsou k dispozici různé materiály a technologie výroby, které nabízí výrobu téměř jakéhokoli značení.

S možnostmi značení ve firmách a reklamních nápisů poradí pracovníci společnosti ANERI s.r.o. z Liberce. Dlouholeté zkušenosti s výrobou i instalací a znalost různých materiálů a jejich vlastností je předpokladem k uspokojení každé firmy, která potřebuje navrhnout, vyrobit a instalovat firemní značení. 

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Važte si stávajících klientů

Važte si stávajících klientů

Važte si stávajících klientů Udržování a rozvíjení vztahů se stávajícími zákazníky je skutečně klíčové pro dlouhodobý úspěch každé firmy. Mnohé firmy vynakládají nemalé prostředky do marketingu a reklamy se zaměřením na hledání nových zákazníků. Při své honbě za...

číst více
Jak napsat reklamní text?

Jak napsat reklamní text?

Jak napsat reklamní text? V uspěchaném světě není čas na zdlouhavá čtení. Reklamní text proto musí být krátký, hutný a poutavý. Správně napsaný reklamní text nabízí marketingovou cestu plnou inovací a efektivních řešení. Text musí být zajímavý pro cílovou skupinu, pro...

číst více
Znalost zákazníka usnadňuje podnikání

Znalost zákazníka usnadňuje podnikání

Znalost zákazníka usnadňuje podnikání Znalost zákazníka je klíčovým prvkem úspěšného podnikání. Získání informací o potřebách, preferencích a chování zákazníků umožňuje firmám lépe cílit své marketingové a prodejní strategie. Jsou různé způsoby, jak informace o...

číst více