MARKETINGOVÁ STRATEGIE

Marketingová strategie je součástí celého obchodního a marketingového plánu. Je základem prosperující firmy. Funkční marketingová strategie je založena na vytvoření jedinečné pozice na trhu.

U

Marketingové průzkumy

Průzkum trhu, konkurence a potenciálních zákazníků. Průzkumy trhu jsou důležitým základem pro určení správné marketingové strategie a prvním krokem pro vytvoření kvalitního marketingového plánu.

NABÍZÍME MARKETINGOVÉ PRŮZKUMY A VÝZKUMY

– výzkumy B2B (výzkumy pro podniky, jejichž zákazníci jsou firmy a instituce)
– výzkumy B2C (výzkumy na trzích spotřebního zboží a služeb)
– průzkum spokojenosti a loajality zaměstnanců
– průzkum spokojenosti klientů
– průzkum konkurence
– průzkumy u příležitosti veletržních akcí

Konečná analýza stanový další postupy v marketingovém plánu.

Marketingový plán

Pomůžeme vám s vypracováním komplexního marketingového plánu a prodejní strategie společnosti na klíč. Marketingový plán je tou nejvyšší úrovní marketingu, při níž se plánují strategické kroky či propagace a chování firmy na celý rok ve čtvrtletních intervalech.

Získáte přehledný plán všech marketingových aktivit rozdelených do jednotlivých kanálů, časového období a také rozpočtů a odpovědností.

ZEPTEJTE SE NÁS

Jsme připraveni Vám zodpovědět Vaše dotazy.

15 + 4 =