O NÁS

Základní informace

ANERI s.r.o.

Sídlo a kontaktní kancelář: Hodkovická 52/52, 460 06 Liberec 6
IČO: 25429469
DIČ: CZ25429469
Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Registrace: KS Ústí nad Labem, odd. C, vl. 17948
Rok založení: 1990 – změna právní formy 2001

Jsme členy

Firma ANERI je řádným členem nejen České marketingové společnosti, ale například i členem Českého institutu interních auditorů a mezinárodního institutu IIA, což zaručuje všem našim klientům profesionalitu a dodržování všech standardů a etických kodexů pro profesionální praxi v daném oboru. Jsme přesvědčeni, že si nás naši významní zákazníci nevybírají jen náhodou a i naše reference jsou tedy určitou zárukou.

Podporujeme

Podporujeme zejména

Charitativní projekty, dobročinné akce a dopravně bezpečnostní projekty.

ANERI podporuje a spolupořádá dobročinné akce různého typu, jako například Fond pomoci postiženým občanům nebo Dopravně bezpečnostní projekty, které jsou zaměřeny hlavně na děti a vozíčkáře.
Našimi významnými partnery jsou Ministerstvo dopravy – BESIP, Policie ČR a KÚ Libereckého kraje.

Významní zákazníci

ČEZ, Brněnské veletrhy, KÚ Libereckého kraje, Inf. kancelář EVROPSKÉHO PARLAMENTU,   MULTI development, STILL, UVEX ČR, TESCO Stores, SYNER, UVEX SR, Readers Digest Výběr, SAZKA, Golf Club – Resort Paradise,  ROTARY, OMV, TARMAC CZ a.s., VALMARK, ODYSSEY IMP.USA, Ypsilon Golf Liberec, ASTRA Satelity kancelář Austria, kanc. Poland a další.

Jsme také výhradním zástupcem projektu EUREGIO pro přeshraniční spolupráci mezi firmami.

“V případě, že uvažujete o změně Vašeho marketingu či využití některých našich služeb využijte naše pozvání na šálek dobré kávy a první konzultaci ZDARMA, při které nám zcela nezávazně sdělíte Vaše představy či pocity.

Každý podnikatelský subjekt, firma či společnost má své zaměření nebo svůj obor, na který se specializuje a který chce dělat co nejlépe a profesionálně. Řada z našich obchodních partnerů zjistila až po několika letech, že nemá význam řešit vše svépomocí.

Kdo marketing dobře zná, sám ví, že pro úspěch je třeba nejen umět kvalitně ovládat všechny marketingové nástroje, které na sebe navazují, ale také vlastnit určité know-how. Vybudovat si vlastní know-how v oboru, na který se firma nespecializuje je takřka nereálné. Proto v dnešní době téměř každá střední a větší firma využívá outsourcing nebo chcete-li, má obchodního partnera, který řeší některé prvky podnikání za ni. Naše společnost ANERI se tak stala outsorcingovým partnerem řady firem v oblasti marketingu. ANERI jako marketingový partner pracuje v týmu expertů, kteří se doplňují a jejich práce vzájemně na sebe navazuje. Partnerské firmě to tak ušetří spoustu času a hlavně financí, které by nakonec stejně vložila do zaměstnance svého oddělení marketingu, který je sám a nemá tolik prostředků a informací od svých kolegů z týmu.”

ZASLAT

DOTAZ

5