BLOG

Jak zviditelnit e-shop?

Jak zviditelnit e-shop? Každý majitel e-shopu chce získávat stále nové zákazníky a mít tak velké množství kupujících. Aby noví zákazníci e-shop našli a následně se vraceli, je potřeba pro to neustále něco dělat. Už samotná webová stránka internetového obchodu je...

číst více

Dobré PR je konkurenční výhodou

Dobré PR je konkurenční výhodou Každá firma se snaží o co nejlepší image. Úkolem public relations (PR) je budování dobrého jména firmy. V současné době je třeba aktivně a kreativně komunikovat a ukazovat okolí, v čem je síla vaší firmy. Jedině tak vytvoříte pozitivní...

číst více

Máte webové stránky opravdu kvalitní?

Máte webové stránky opravdu kvalitní? Internet umožňuje mnoho způsobů, jak svou firmu prezentovat a jak upozornit na sebe a na nabízené produkty či služby. Jedním ze základních způsobů prezentace firmy jsou webové stránky. Web může na první pohled zaujmout nebo...

číst více

Znáte svého zákazníka?

Znáte svého zákazníka? Čím lépe budete znát svého zákazníka, tím lépe budete moci směřovat svůj marketing a propagaci. Znát požadavky a potřeby svých zákazníků je velice důležité nejen s ohledem na nabízené produkty a služby, ale také z důvodů volby správného...

číst více

PPC reklama

PPC reklama PPC neboli Pay Per Chick je reklama na internetu, kde platba probíhá, až když návštěvník na tuto reklamu klikne. Jedná se tedy o platbu, až když je návštěvník odveden na váš web. PPC reklama jsou krátké inzeráty umístěné zejména na stránkách vyhledávačů...

číst více

Optimalizace webu – SEO

Optimalizace webu – SEO Při tvorbě webu podnikatelé chtějí, aby se jejich web objevoval ve vyhledávačích na předních pozicích a získal tak významnou návštěvnost potenciálních zákazníků. SEO je soubor metod, kterými lze zvyšovat návštěvnost vlastního webu z přirozených...

číst více

Marketing řešený podle marketingového plánu

Marketing řešený podle marketingového plánu Každá firma chce zvyšovat obrat a zejména zisk. Každá firma tak musí řešit marketing. Náhodné marketingové aktivity ale určitě nemají takový úspěch, jako marketing realizovaný podle předem určeného plánu. Základem...

číst více