BLOG
JAK JSME NAŠIM KLIENTŮM POMOHLI
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
ZAJÍMAVOSTI ZE SVĚTA MARKETINGU
Nezapomínejte na stávající klienty
NEZAPOMÍNEJTE NA STÁVAJÍCÍ KLIENTY Každá firma potřebuje zákazníky, kteří od ní nakupují nabízené produkty či služby. Základem jsou kvalitní výrobky či služby odpovídající ceny. Současný trh se velice rychle rozvíjí a výrobci nabízí díky novým možnostem a novým...
Levně řešený marketing menších firem
LEVNĚ ŘEŠENÝ MARKETING MENŠÍCH FIREM Marketing můžeme definovat různými způsoby. Jedna z definic říká, že marketing je filozofií úspěšného podnikání, kde základem úspěchu je spokojený zákazník. Z této definice je zřejmé, že každá firma při své činnosti musí marketing...
Obsah webových stránek
Obsah webových stránek by měl přinášet uživatelům hodnotu a měl by být uzpůsoben cílové skupině, na kterou budou stránky zaměřeny. Při tvorbě nových webových stránek je důležité si ujasnit cíle webu a cíle obsahové strategie. Způsob a tón komunikace je důležité...
Teambuilding upevní pracovní tým
Teambuilding upevní pracovní tým Teambuilding – programy týmové spolupráce jsou spolehlivým nástrojem pro zlepšení komunikace a týmové spolupráce, pročištění atmosféry a rozhýbání zaměstnanců k vyšší produktivitě. Tembuilding je obecný výraz pro různé aktivity, které...
Reklamní text musí zaujmout
Reklamní text musí zaujmout Napsat reklamní text tak, aby byl pro cílovou skupinu zajímavý, poutavý a čtivý je většinou velice těžký úkol. Pokud se rozhodneme vytvořit reklamní text, je dobré se na něj dívat očima potenciálního čtenáře. Text musí být zajímavý pro...
Jak ušetřit za firemní nákupy
Jak ušetřit za firemní nákupy Ze statistik vyplývá, že náklady na nákup se ve firmách pohybují okolo 60 % veškerých výdajů. Většina firem by tyto náklady určitě mohla snížit. Stále více firem proto řeší zásobování prostřednictvím externího nákupu. Firma se tak může...
Udržujte si spokojeného zákazníka
Udržujte si spokojeného zákazníka Udržet si stávajícího zákazníka je téměř vždy levnější než získat zákazníka nového. Abychom si zákazníka udrželi, musíme ho něčím zaujmout. Většina firem vynakládá nemalé prostředky na shánění nových zákazníků a své stávající klienty...
Marketingový plán má smysl
Marketingový plán má smysl Marketingový plán je jednoduchý dokument, který dává marketingovým aktivitám systematickou podobu. Pomáhá firmě dojít k vytčenému cíli, zvyšuje obrat a zisk, šetří peníze za marketing, motivuje podnikatele a informuje zaměstnance. Při tvorbě...
Firemní večírek pro zaměstnance posiluje loajalitu
Firemní večírek pro zaměstnance posiluje loajalitu Období konce roku je ideální příležitostí k bilancování a k příjemnému setkávání. Firemní večírek pořádaný pro zaměstnance se v tomto období stává ve většině firem již tradicí. Budování dobrých vztahů ve firmě a mít...
ZEPTEJTE SE NÁS
Jsme připraveni Vám zodpovědět Vaše dotazy.