REKLAMNÍ PŘEDMĚTY JSOU STÁLE ÚČINNÝM MARKETINGOVÝM NÁSTROJEM
Reklama a budování povědomí o firmě jsou stále nezbytné aktivity každé firmy. Mezi osvědčené a účinné způsoby reklamy patří reklamní předměty a dárky opatřené logem firmy. Malý dárek jako upoutávka nebo poděkování nikdy nezklamou.
Není nutností obdarovávat za každou cenu, ale je dobré si uvědomit, že firemní dárkové předměty velmi pozitivně ovlivňují vnímání firmy jejími zákazníky. Dárky upevňují pozitivní vztahy, posilují důvěru, ve svém důsledku vedou k vyšší ochotě nakupovat a pomáhají prominout občasné obchodní chyby a nedostatky, ke kterým může dojít.
Pro mnohé je největším problémem výběr nejvhodnějších reklamních a dárkových předmětů. Při výběru bychom se měli řídit několika základními kritérii. Dárek by měl mít určitou užitnou hodnotu a již při výběru musíme posuzovat, zda a jak na něj lze umístit firemní logo. Originalita a zajímavost je při současné široké nabídce předmětů jistou nutností. Ze zkušeností lze říci, že současným trendem v této oblasti je vyšší kvalita provedení a originální design. Dárek s nižší kvalitou, který nelze použít či který nevydrží použití, ke kterému je určen, může mít opačný efekt. Zlaté pravidlo při výběru reklamních předmětů – zapomenout na cetky, řídit se použitelností.
Každý reklamní předmět by měl korespondovat s cílovou skupinou, pro kterou je určen. Nevhodný dárek určitě svůj účel nesplní.
Reklamní předměty jsou jedinečným způsobem podpory prodeje. Pokud si nevíte rady, jaké reklamní dárky jsou pro vaši firmu a účely vhodné, kontaktujte naši společnost ANERI s.r.o. Doporučíme vám a případně i dodáme včetně obrandování vhodné reklamní předměty, které potěší vaše zákazníky.
PŘEČTĚTE SI TAKÉ
Firemní nástěnky stále mají svůj význam
V mnohých výrobních firmách nemá každý přístup k firemnímu počítači a v případě sdělení informací všem zaměstnancům je nástěnka stále ideálním řešením. Přestože nás obklopují moderní technologie a různé sociální sítě, interním komunikačním nástrojem ve...
Proč SEO?
SEO je zkratka anglického Search Engine Optimization, což je česky optimalizace pro vyhledávače. Díky SEO je možné získávat významnou návštěvnost webu. Kvalitní SEO dostává web na horní pozice vyhledávačů. Při vyhledávání určitého výrazu na internetu hledající...
PPC reklama – účinná reklama na internetu
PPC reklama – účinná reklama na internetu Internet se stal největším zdrojem informací. Internetová PPC reklama patří k nejúčinnějším reklamním nástrojům a stává se tak nedílnou součástí online marketingu. PPC (Pay-Per-Click) reklama je jedním z...