BLOG

Loajální zaměstnanci

Loajální zaměstnanci jsou jedním z předpokladů úspěšné firmy. Loajalita pracovníka vůči firmě závisí do značné míry na tom, jak s nimi organizace a její manažeři jednají. Mezi největší aktiva firmy patří oddanost a věrnost zaměstnanců. Marketingové průzkumy, které se...

číst více

Nezapomínejte na PR

Nezapomínejte na PR Public relations (PR) jsou techniky, prostřednictvím kterých firma buduje vztah s veřejností. Jedná se o důležitý nástroj, jehož úkolem je vylepšovat obraz firmy i nabízených produktů a služeb v očích všech zainteresovaných. Základním úkolem PR je...

číst více

Marketingová strategie

Marketingová strategie Marketing řeší každý podnikatel, přestože někteří tvrdí, že marketing vůbec neřeší. Rozdíl je ale v tom, zda je marketing řešen efektivně nebo chaoticky bez kýženého efektu s vynaložením zbytečných finančních prostředků. Správná marketingová...

číst více

Grafická identita

Grafická identita Velmi silným marketingovým nástrojem je jednotná grafická identita, která je snadno rozpoznatelná. Cílová skupina tak má usnadněnou identifikaci firmy mezi konkurencí. Každá firma by měla mít vytvořen manuál firemní grafické identity (tzv. corporate...

číst více

Poptávkové formuláře na webu generují poptávky

Poptávkové formuláře na webu generují poptávky Také by se vám líbily webové stránky, které by vám automaticky přinášely konkrétní poptávky? Řešením jsou internetové stránky s kvalitním poptávkovým formulářem. Webové stránky, které vám budou přímo generovat konkrétní...

číst více

Nová situace v nákupním chování

Nová situace v nákupním chování Vzhledem ke koronavirové situaci ve světě se mění i nákupní chování obyvatel. Lidé se snaží co nejvíce záležitostí řešit online. Novým požadavkům se přizpůsobují nejen prodejci zboží, ale i poskytovatelé některých služeb a  vzdělávání a...

číst více

Posoudíme váš web z pohledu zákazníka

Posoudíme váš web z pohledu zákazníka Kvalitní webová prezentace je základní forma propagace firmy a nabízených produktů či služeb. Je váš web opravdu pro vaše potenciální klienty přehledný a srozumitelný? Svůj web jste tvořili v dobrá víře co nejlépe. Snažili jste se...

číst více

Cílený marketing je efektivnější

Cílený marketing je efektivnější Každý majitel firmy si přeje, aby se jeho výrobky a služby prodávaly co nejlépe. Jak zefektivnit marketing? Řešením je cílený marketing. Základem cíleného marketingu je rozdělení potenciálních zákazníků do jednotlivých skupin podle...

číst více