BLOG
JAK JSME NAŠIM KLIENTŮM POMOHLI
ZAJÍMAVOSTI ZE SVĚTA MARKETINGU
Jak ušetřit za firemní nákupy
Jak ušetřit za firemní nákupy Ze statistik vyplývá, že náklady na nákup se ve firmách pohybují okolo 60 % veškerých výdajů. Většina firem by tyto náklady určitě mohla snížit. Stále více firem proto řeší zásobování prostřednictvím externího nákupu. Firma se tak může...
Udržujte si spokojeného zákazníka
Udržujte si spokojeného zákazníka Udržet si stávajícího zákazníka je téměř vždy levnější než získat zákazníka nového. Abychom si zákazníka udrželi, musíme ho něčím zaujmout. Většina firem vynakládá nemalé prostředky na shánění nových zákazníků a své stávající klienty...
Marketingový plán má smysl
Marketingový plán má smysl Marketingový plán je jednoduchý dokument, který dává marketingovým aktivitám systematickou podobu. Pomáhá firmě dojít k vytčenému cíli, zvyšuje obrat a zisk, šetří peníze za marketing, motivuje podnikatele a informuje zaměstnance. Při tvorbě...
PTEJTE SE,
JSME ONLINE
Jsme připraveni Vám zodpovědět Vaše dotazy.