Obsah webových stránek
[ Zveřejněno: 13.4.2022 ]

Obsah webových stránek by měl přinášet uživatelům hodnotu a měl by být uzpůsoben cílové skupině, na kterou budou stránky zaměřeny.

Při tvorbě nových webových stránek je důležité si ujasnit cíle webu a cíle obsahové strategie. Způsob a tón komunikace je důležité uzpůsobit cílové skupině, na kterou chcete působit. Popište si, jak budete s uživateli komunikovat a jaké sociální sítě k tomu budete používat. Navrhněte vhodná témata do blogu a způsob propagace vytvořeného obsahu.

Než začnete psát samotné texty, zvolte optimální strukturu webu s použitím klíčových slov do názvů, odkazů i jejich umístění v textech. Navrhněte přehledné rozložení jednotlivých prvků na stránkách, navigace, postranní panely, menu a odkazy v patičce.

Při tvorbě samotných textů nezapomínejte na srozumitelnost a také na META informace pro vyhledávače.

Před samotným spuštěním nových webových stránek zkontrolujte, zda máte zveřejněny všechny povinné údaje (kontakty, IČ, ochranu osobních údajů apod.).

Pokud se vám zdá, že tvorba a správa kvalitního webu je příliš složitá, nechte si vytvořit moderní stránky od zkušených webmasterů. Kontaktujte naši společnost ANERI s.r.o. z Liberce a informujte se o naší nabídce, která zahrnuje nejen tvorbu webových stránek, ale i správu sociálních sítí.

Firemní večírek pro zaměstnance

FIREMNÍ VEČÍREK PRO ZAMĚSTNANCE Blíží se konec roku a řada zaměstnavatelů připravuje různé formy odměn pro své zaměstnance. Před pandemií koronaviru mnohé firmy pro své zaměstnance pořádali vánoční firemní večírky. Pořádání firemních setkání zaměstnanců mimo...

číst více

Zlepšete výkon vašeho pracovního týmu

ZLEPŠETE VÝKON VAŠEHO PRACOVNÍHO TÝMU Blíží se konec roku a řada zaměstnavatelů připravuje různé formy odměn pro své zaměstnance. Před pandemií koronaviru mnohé firmy pro své zaměstnance pořádali vánoční firemní večírky. Pořádání firemních setkání zaměstnanců mimo...

číst více

Web je vizitkou vaší firmy

WEB JE VIZITKOU VAŠÍ FIRMY Nezáleží pouze na tom, jak váš web vypadá. Důležité je, aby na něm návštěvníci co nejrychleji našli to, co hledají. Zejména úvodní stránka musí okamžitě upoutat a přesvědčit zákazníka k další akci. Na úvodní stránce by se měl návštěvník...

číst více

Znalost zákazníka usnadňuje podnikání

Znalost zákazníka je klíčovým prvkem úspěšného podnikání. Získání informací o potřebách, preferencích a chování zákazníků umožňuje firmám lépe cílit své marketingové a prodejní strategie. Jsou různé způsoby, jak informace o zákaznících získat. Určitě se vyplatí...

Web je prezentací vaší firmy

Webové stránky firmy by měly poskytnout potenciálním klientům informace o vaší firmě. Weby by měl být samozřejmě poutavý a moderní. Nejdůležitější ale je, aby na něm návštěvníci co nejrychleji našli to, co hledají. Zejména úvodní stránka musí okamžitě upoutat a...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.