Važte si stávajících klientů – jsou klíčem k dlouhodobému úspěchu
[ Zveřejněno: 10.12.2025 ]

Udržování a rozvíjení vztahů se stávajícími zákazníky je jedním z nejdůležitějších kroků k dlouhodobému růstu a stabilitě každé firmy. Přesto mnohé podniky investují značné prostředky do marketingu a reklamy s jediným cílem – získat nové zákazníky. V honbě za novými příležitostmi však často zapomínají na ty, kteří už jejich důvěru mají. A právě tito klienti představují často největší potenciál.

Základem je kvalitní zákaznický servis. Stávající klienti oceňují především rychlou, srozumitelnou a efektivní komunikaci. Vyplatí se proto poskytovat zákaznický servis, který je dostupný, profesionální a ochotný řešit jakýkoliv dotaz či problém. Každý pozitivní kontakt posiluje důvěru, loajalitu a ochotu vracet se.
Nepodceňujte pravidelnou komunikaci. Newslettery, e-maily či příspěvky na sociálních sítích jsou skvělým nástrojem, jak klienty informovat o novinkách, akcích a speciálních nabídkách. Důležitá je však nejen frekvence, ale i obsah – relevantní, přínosný a personalizovaný.
Zlatým dolem pro každou firmu je zpětná vazba. Snažte se získat zpětnou vazbu a dávejte klientům najevo, že jejich názor má skutečnou váhu. Právě oni vám mohou dát nejcennější informace k tomu, jak zlepšit produkty, služby i celkový zážitek.
Odměňujte zákazníky za jejich loajalitu. Věrnostní programy jsou osvědčeným způsobem, jak dlouhodobě motivovat zákazníky k opakovaným nákupům. Ať už formou bodového systému, exkluzivních akcí nebo speciálních nabídek, odměna za loajalitu se firmám bohatě vrací.
Zajímejte se o specifické potřeby jednotlivých klientů, sledujte změny v jejich preferencích a aktivně na ně reagujte. Personalizované nabídky a doplňkové služby mohou výrazně zvýšit hodnotu každého zákazníka i jejich spokojenost.
Nabízejte klientům produkty či služby, které logicky navazují na jejich předchozí nákupy. Správně cílený doplňkový prodej umožňuje rozšířit jejich nákupní koš a současně zvyšuje vnímanou hodnotu vaší nabídky.
Naše marketingová agentura ANERI s.r.o. disponuje bohatými zkušenostmi s budováním vztahů se stávající klientelou. Pomáháme firmám zavádět efektivní strategie, které maximalizují hodnotu zákazníka, posilují jeho loajalitu a podporují dlouhodobý růst.
Chcete lépe pracovat s klienty, které už máte? Rádi vám ukážeme, jak na to.

PTEJTE SE,
 JSME ONLINE 

Jsme připraveni Vám zodpovědět Vaše dotazy.

2 + 10 =

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.