Orientační systémy a reklamní nápisy

Každá firma i provozovna musí být ze zákona z vnějšku viditelně označena. Tím ale značení ve firmách nekončí. Téměř každá firma potřebuje různá označení z vnějšku i uvnitř firmy.

 

Standardně bývá firma označena z vnějšku jasně viditelným logem. Toto označení slouží zejména jako propagace značky. Může se jednat o logo světelné, plastické, velkoplošné přímo na budově firmy nebo o totem umístěný u vstupu do firmy.

Při vstupu do firmy se umísťuje orientační tabule, na kterou po celé firmě navazuje orientační systém, tak aby se každý návštěvník snadno orientoval. Orientační systémy jsou realizovány z různých stylech a z různých materiálů. Vždy lze zvolit formát, který odpovídá stylu firmy.

Pokud pomineme povinné značení (např. značení únikových východů, evakuačních plánů apod.) potřeba značení je ještě zejména ve skladovém hospodářství.

V současné době jsou k dispozici různé materiály a technologie výroby, které nabízí výrobu téměř jakéhokoli značení.

S možnostmi značení ve firmách a reklamních nápisů poradí pracovníci společnosti ANERI s.r.o. z Liberce. Dlouholeté zkušenosti s výrobou i instalací a znalost různých materiálů a jejich vlastností je předpokladem k uspokojení každé firmy, která potřebuje navrhnout, vyrobit a instalovat firemní značení. 

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Výhody internetové reklamy

Výhody internetové reklamy

Výhody internetové reklamy Internetová reklama má velký dosah a velkou výhodou je možnost přesného zacílení na potenciální zákazníky. Reklamu lze směřovat na konkrétní část trhu například dle zájmu, dle bydliště, věku a také podle produktů, které uživatel internetu...

číst více
Profesionální marketing pro menší firmy

Profesionální marketing pro menší firmy

Profesionální marketing pro menší firmy Outsourcing marketingu je skvělým řešením pro firmy, které nemají dostatečné zdroje na vlastní marketingové oddělení. Tímto způsobem získávají přístup k týmu odborníků se širokým spektrem znalostí a zkušeností, aniž by musely...

číst více
Važte si stávajících klientů

Važte si stávajících klientů

Važte si stávajících klientů Udržování a rozvíjení vztahů se stávajícími zákazníky je skutečně klíčové pro dlouhodobý úspěch každé firmy. Mnohé firmy vynakládají nemalé prostředky do marketingu a reklamy se zaměřením na hledání nových zákazníků. Při své honbě za...

číst více