Grafická identita
[ Zveřejněno: 15.12.2020 ]

Grafická identita

Velmi silným marketingovým nástrojem je jednotná grafická identita, která je snadno rozpoznatelná. Cílová skupina tak má usnadněnou identifikaci firmy mezi konkurencí.

Každá firma by měla mít vytvořen manuál firemní grafické identity (tzv. corporate identity). Tento manuál následně výrazně usnadňuje tvorbu veškerých tiskovin a propagačních materiálů, ať už se jedná o vizitky, objednávky, letáky, firemní štíty, webové stránky, billboardy a veškeré další propagační materiály.

Při tvorbě firemního loga a výběru firemních barev je dobré se důkladně nad vším zamyslet. Kde a jak bude logo používané, jak bude vypadat na různě barevných podkladech, jak bude zapamatovatelné a jak bude vypadat vytvořené z různých materiálů. Platí, že někdy méně znamená více. Logo by mělo být dobře čitelné, dobře zapamatovatelné, spíše jednoduché a snadno použitelné při různých účelech. Je nutné si také uvědomit, že logo by mělo být čitelné, pokud bude malých rozměrů (např. natištěné na reklamních tužkách) a zároveň by logo mělo „lahodit oku“ pokud bude větších rozměrů (např. na billboardech).

S návrhem loga a výběrem hlavních firemních barev je vhodné současně vytvořit grafický manuál. Tím se usnadní tvorba veškerých firemních materiálů v budoucnu a vždy bude zajištěna grafická identita firmy.

Pokud se majitel firmy rozhodne vytvořit logo a sjednotit grafickou identitu své firmy, zjistí, že se nejedná o snadný úkol. Určitě se vyplatí poradit se zkušenými marketingovými odborníky, kteří s tvorbou corporate identity mají bohaté zkušenosti. Troufneme si tvrdit, že pracovníci naší marketingové společnosti ANERI s.r.o. tyto zkušenosti po třiceti letech existence firmy určitě mají. Neváhejte nás kontaktovat nejen při tvorbě vaší firemní identity, ale i při plánování vašich marketingových aktivit. Věříme, že vám dokážeme zefektivnit vaše kampaně a mnohdy i ušetřit nemalé peníze.

Web musí být přehledný a srozumitelný

Web musí být přehledný a srozumitelný Je pochopitelné, že váš web je pro vás zcela srozumitelný a přehledný, protože jej znáte do detailů. Zůstává však otázkou, zda je stejně srozumitelný a přehledný i pro vaše potenciální zákazníky. Nabízíme vám pohled...

Co je to vizuální marketing?

Vizuální marketing je obor, který se zaměřuje na vše, co vnímáme očima a jak to ovlivňuje naše rozhodování a vnímání značek. Zahrnuje různé prvky, jako jsou internetové stránky, firemní loga, polepy aut, firemní stejnokroje a další vizuální prezentace. Pojem "vizuální...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.