Co je to vizuální marketing?
[ Zveřejněno: 21.5.2024 ]

Vizuální marketing je obor, který se zaměřuje na vše, co vnímáme očima a jak to ovlivňuje naše rozhodování a vnímání značek. Zahrnuje různé prvky, jako jsou internetové stránky, firemní loga, polepy aut, firemní stejnokroje a další vizuální prezentace.

Pojem „vizuální marketing“ se objevil začátkem 60. let 20. století. Jeho podstatou je vytvoření silného vizuálního spojení mezi značkou a pozitivním pocitem, který zákazník prožívá při interakci s produktem nebo službou. Cílem je, aby si zákazník při dalším nákupu na přeplněném trhu jednodušeji vzpomněl na značku, kterou má spojenou s pozitivními emocemi.

Klíčovým prvkem vizuálního marketingu je firemní logo. Jedná se o jeden z nejdůležitějších prvků vizuální identity firmy. Nakupující si nejčastěji zapamatují logo a spojují si ho s produkty nebo službami společnosti. Trendy v designu log směřují k jednoduchosti, protože jednodušší loga jsou snáze zapamatovatelná.

Dalším významným prvkem vizuálního marketingu jsou webové stránky, které jsou dlouhodobou investicí do vizuálního marketingu a měly by představovat firmu ve všech aspektech. Prezentují firmu současným i potenciálním zákazníkům, partnerům, zaměstnancům a široké veřejnosti. Dobře navržené webové stránky mohou ovlivnit, jak veřejnost firmu vnímá.

Vizuální marketing pomáhá firmám vytvořit nezapomenutelnou prezentaci, která zvýší povědomí o značce a podpoří její pozitivní vnímání.

Neváhejte kontaktovat odborníky, kteří poradí a pomohou se správnou aplikací vizuálního stylu. Naše společnost ANERI s.r.o. z Liberce nabízí dlouholeté zkušenosti s řešením kompletního marketingu včetně propracovaného vizuálního stylu firmy.

Proč SEO?

SEO je zkratka anglického Search Engine Optimization, což je česky optimalizace pro vyhledávače. Díky SEO je možné získávat významnou návštěvnost webu. Kvalitní SEO dostává web na horní pozice vyhledávačů.   Při vyhledávání určitého výrazu na internetu hledající...

PPC reklama – účinná reklama na internetu

PPC reklama – účinná reklama na internetu Internet se stal největším zdrojem informací. Internetová PPC reklama patří k nejúčinnějším reklamním nástrojům a stává se tak nedílnou součástí online marketingu. PPC (Pay-Per-Click) reklama je jedním z...

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.