Web je vizitkou vaší firmy

Nezáleží pouze na tom, jak váš web vypadá. Důležité je, aby na něm návštěvníci co nejrychleji našli to, co hledají. Zejména úvodní stránka musí okamžitě upoutat a přesvědčit zákazníka k další akci.

Na úvodní stránce by se měl návštěvník dozvědět, kdo jste, co děláte, co nabízíte a proč by měl mít zákazník zájem právě o vaše produkty či služby. Hlavní titule by měl být krátký, jasný a vypovídající o vašich službách. Samozřejmostí je vhodný obrázek, který pozitivně naladí a zároveň souvisí s vaší činností. Podrobnější popis nabídky by měl být v následujícím podtitulku. Cílem úvodní stránky webu je to, aby měl návštěvník potřebu dozvědět se víc o nabízených produktech a službách, o vaší firmě a o tom, proč právě vaše nabídka je pro něj výhodná.

Následující stránky by měly zákazníka jasně navádět k pokračování prohlídky webu a vést k akci tak, aby byl přesvědčen o výhodnosti vaší nabídky a učinil objednávku. Důležité je přesvědčit zákazníka, že právě vaše nabídka je pro něj výhodná.

V navigačním menu by se návštěvník měl jasně orientovat a dozvědět se, kde najde informace o vaší firmě, fotografie a videa, reference a kontakty.

Zápatí by mělo obsahovat povinné údaje, jako jsou obchodní podmínky, ochrana osobních údajů, odkazy na miniweby a ikonky sociálních sítí, přes které s vámi zákazníci také mohou komunikovat.

Vytvořit proobchodní web není jednoduché. Profesionálně vytvořený web přivede mnohem více zákazníků a určitě se vyplatí. Kontaktujte naši společnost ANERI s.r.o. z Liberce a získejte více informací. Můžete nás samozřejmě i osobně navštívit – vaříme dobrou kávu.

 

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Proč SEO?

Proč SEO?

Proč SEO? SEO je zkratka anglického Search Engine Optimization, což je česky optimalizace pro vyhledávače.Díky SEO je možné získávat významnou návštěvnost webu. Kvalitní SEO dostává web na horní pozice vyhledávačů. Při vyhledávání určitého výrazu na...

číst více
Firemní nástěnky stále poskytují potřebné informace

Firemní nástěnky stále poskytují potřebné informace

Firemní nástěnky stále poskytují potřebné informace V mnohých výrobních firmách nemá každý přístup k firemnímu počítači a v případě sdělení informací všem zaměstnancům je nástěnka stále ideálním řešením. Přestože nás obklopují moderní technologie a různé sociální...

číst více
Novinky v legislativě e-shopů

Novinky v legislativě e-shopů

Novinky v legislativě e-shopů Od počátku roku 2023 vstupují v platnost legislativní změny pro provozovatele e-shopů. Ten, kdo nemá povinné údaje na svém e-shopu v pořádku, se vystavuje problémům od kontrolních úřadů a navíc jeho e-shop nebudí přílišnou důvěru u...

číst více
V jednoduchosti je krása a tady to platí dvojnásob

V jednoduchosti je krása a tady to platí dvojnásob

V jednoduchosti je krása a tady to platí dvojnásob Od loga po webovou prezentaci.Pro luxusní apartmán nedaleko Liberce jsme vytvořili logo a celkový vizuální styl.www.apartmanzaskali.cz Logo, vizuální styl, web, grafické práce, práce s vizuálem, poradenství...další...

číst více
Vizuální styl pro hudební trio

Vizuální styl pro hudební trio

Vizuální styl pro hudební Trio NONA Celkový vizuální styl.Naším úkolem bylo zpracovat logo a celkový vizuální styl pro hudební trio tří talentovaných žen.V jednotném vizuálu jsme vytvořili tiskoviny od vizitek až po rollupy. Logo, vizuální styl, grafické práce, práce...

číst více