Web je vizitkou vaší firmy
[ Zveřejněno: 26.7.2022 ]

WEB JE VIZITKOU VAŠÍ FIRMY

Nezáleží pouze na tom, jak váš web vypadá. Důležité je, aby na něm návštěvníci co nejrychleji našli to, co hledají. Zejména úvodní stránka musí okamžitě upoutat a přesvědčit zákazníka k další akci.

Na úvodní stránce by se měl návštěvník dozvědět, kdo jste, co děláte, co nabízíte a proč by měl mít zákazník zájem právě o vaše produkty či služby. Hlavní titule by měl být krátký, jasný a vypovídající o vašich službách. Samozřejmostí je vhodný obrázek, který pozitivně naladí a zároveň souvisí s vaší činností. Podrobnější popis nabídky by měl být v následujícím podtitulku. Cílem úvodní stránky webu je to, aby měl návštěvník potřebu dozvědět se víc o nabízených produktech a službách, o vaší firmě a o tom, proč právě vaše nabídka je pro něj výhodná.

Následující stránky by měly zákazníka jasně navádět k pokračování prohlídky webu a vést k akci tak, aby byl přesvědčen o výhodnosti vaší nabídky a učinil objednávku. Důležité je přesvědčit zákazníka, že právě vaše nabídka je pro něj výhodná.

V navigačním menu by se návštěvník měl jasně orientovat a dozvědět se, kde najde informace o vaší firmě, fotografie a videa, reference a kontakty.

Zápatí by mělo obsahovat povinné údaje, jako jsou obchodní podmínky, ochrana osobních údajů, odkazy na miniweby a ikonky sociálních sítí, přes které s vámi zákazníci také mohou komunikovat.

Vytvořit proobchodní web není jednoduché. Profesionálně vytvořený web přivede mnohem více zákazníků a určitě se vyplatí. Kontaktujte naši společnost ANERI s.r.o. z Liberce a získejte více informací. Můžete nás samozřejmě i osobně navštívit – vaříme dobrou kávu.

 

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Marketing řešený outsourcingem

Marketing je nedílnou součástí každého podnikání. I ti podnikatelé, kteří si myslí, že marketing nepotřebují, se bez něj neobejdou. Marketing je proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka a proto marketing musí řešit každý podnikatel. I samotný živnostník při...

číst více

Firemní identita

Firemní identita neboli Corporate Identity je základní nezaměnitelný vizuální styl firmy nebo společnosti. Jedná se o souhrnné označení pro soubor pravidel upřesňujících jak vystupování firmy ke svému okolí a zákazníkům, tak vnitrofiremní vztahy mezi zaměstnanci,...

číst více

Firemní hodnoty

Tak jako člověk žije podle svého vlastního hodnotového systému, tak i zaměstnanci jedné firmy by měli uznávat jednotné firemní hodnoty. Vytváření hodnotového systému je charakteristické pro každého člověka. Třeba i nevědomě si každý ujasňuje, co je pro něho v dané...

číst více

Jak na marketingovou kampaň?

Poštovní directmailing Chystáte se vstoupit na trh s novým produktem a připravujete marketingovou...

LinkedIn je jiný než Facebook

LinkedIn je jiný než Facebook LinkedIn je díky svým vlastnostem a kvalitám nejúspěšnější sítí pro...

Firemní večírek

Firemní večírek Zkušený majitel firmy si je vědom toho, že pro firmu jsou důležití jak zákazníci,...

PTEJTE SE,
 JSME ONLINE 

Jsme připraveni Vám zodpovědět Vaše dotazy.

14 + 9 =

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.