Loajální zaměstnanci
[ Zveřejněno: 19.3.2021 ]

Loajální zaměstnanci jsou jedním z předpokladů úspěšné firmy. Loajalita pracovníka vůči firmě závisí do značné míry na tom, jak s nimi organizace a její manažeři jednají.

Mezi největší aktiva firmy patří oddanost a věrnost zaměstnanců. Marketingové průzkumy, které se zabývaly vlivem loajality zaměstnanců na hospodářské výsledky firmy, došly k závěru, že loajalita zaměstnanců je jedním ze základů, při budování úspěšné firmy. Je důležité si uvědomit, že loajální zaměstnanec cítí sounáležitost s firmou a ostatními spolupracovníky, je v práci poctivý a jeho pracovní nasazení je vyšší. Loajální pracovník se cítí součástí firmy a nikdy nepoškodí její zájmy.

Loajalitu zaměstnanců nejvíce ovlivňuje chování manažerů. Odpovědný manažer musí být pro zaměstnance příkladem, musí dodržovat zásady firemních hodnot a musí se zaměstnanci komunikovat. Zejména otevřená a srozumitelná komunikace je základním prostředkem při budování loajality zaměstnanců. Zaměstnanci firmy by měli být informováni o záměrech a strategii firmy. Manažeři by měli být ochotni se zaměstnanci diskutovat o jejich problémech a umět naslouchat jejich připomínkám a názorům.

Zaměstnanci firmy mají různé vlastnosti a různé chování. Někteří mají vrozený respekt k autoritám, ale řada pracovníků takovouto vlastností nedisponuje. Firma ale potřebuje loajalitu všech zaměstnanců. Proto je na místě, aby vedení firmy všechny zaměstnance vhodně motivovalo a tak podpořilo jejich loajalitu.

Jak budovat loajalitu zaměstnanců, jak s nimi komunikovat a jaké marketingové aktivity podpoří vztah zaměstnanců k firmě, poradí odborníci marketingových firem.

Firemní identita

Firemní identita neboli Corporate Identity je základní nezaměnitelný vizuální styl firmy nebo společnosti. Jedná se o souhrnné označení pro soubor pravidel upřesňujících jak vystupování firmy ke svému okolí a zákazníkům, tak vnitrofiremní vztahy mezi zaměstnanci,...

číst více

Firemní hodnoty

Tak jako člověk žije podle svého vlastního hodnotového systému, tak i zaměstnanci jedné firmy by měli uznávat jednotné firemní hodnoty. Vytváření hodnotového systému je charakteristické pro každého člověka. Třeba i nevědomě si každý ujasňuje, co je pro něho v dané...

číst více

Marketing nemusíte řešit svépomocí

Marketing je nedílnou součástí každého podnikání. I ti podnikatelé, kteří si myslí, že marketing nepotřebují, se bez něj neobejdou. Marketing je proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka a proto marketing musí řešit každý podnikatel. I samotný živnostník při...

číst více

Optimalizace webu – SEO

Optimalizace webu – SEO Při tvorbě webu podnikatelé chtějí, aby se jejich web objevoval ve...

Jak na marketingovou kampaň?

Poštovní directmailing Chystáte se vstoupit na trh s novým produktem a připravujete marketingovou...

LinkedIn je jiný než Facebook

LinkedIn je jiný než Facebook LinkedIn je díky svým vlastnostem a kvalitám nejúspěšnější sítí pro...

PTEJTE SE,
 JSME ONLINE 

Jsme připraveni Vám zodpovědět Vaše dotazy.

12 + 5 =

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.