Loajální zaměstnanci
[ Zveřejněno: 19.3.2021 ]

Loajální zaměstnanci jsou jedním z předpokladů úspěšné firmy. Loajalita pracovníka vůči firmě závisí do značné míry na tom, jak s nimi organizace a její manažeři jednají.

Mezi největší aktiva firmy patří oddanost a věrnost zaměstnanců. Marketingové průzkumy, které se zabývaly vlivem loajality zaměstnanců na hospodářské výsledky firmy, došly k závěru, že loajalita zaměstnanců je jedním ze základů, při budování úspěšné firmy. Je důležité si uvědomit, že loajální zaměstnanec cítí sounáležitost s firmou a ostatními spolupracovníky, je v práci poctivý a jeho pracovní nasazení je vyšší. Loajální pracovník se cítí součástí firmy a nikdy nepoškodí její zájmy.

Loajalitu zaměstnanců nejvíce ovlivňuje chování manažerů. Odpovědný manažer musí být pro zaměstnance příkladem, musí dodržovat zásady firemních hodnot a musí se zaměstnanci komunikovat. Zejména otevřená a srozumitelná komunikace je základním prostředkem při budování loajality zaměstnanců. Zaměstnanci firmy by měli být informováni o záměrech a strategii firmy. Manažeři by měli být ochotni se zaměstnanci diskutovat o jejich problémech a umět naslouchat jejich připomínkám a názorům.

Zaměstnanci firmy mají různé vlastnosti a různé chování. Někteří mají vrozený respekt k autoritám, ale řada pracovníků takovouto vlastností nedisponuje. Firma ale potřebuje loajalitu všech zaměstnanců. Proto je na místě, aby vedení firmy všechny zaměstnance vhodně motivovalo a tak podpořilo jejich loajalitu.

Jak budovat loajalitu zaměstnanců, jak s nimi komunikovat a jaké marketingové aktivity podpoří vztah zaměstnanců k firmě, poradí odborníci marketingových firem.

Výhody internetové reklamy

Internetová reklama má velký dosah a velkou výhodou je možnost přesného zacílení na potenciální zákazníky. Reklamu lze směřovat na konkrétní část trhu například dle zájmu, dle bydliště, věku a také podle produktů, které uživatel internetu vyhledává. Pro mnohé je...

číst více

Profesionální marketing pro menší firmy

Outsourcing marketingu je skvělým řešením pro firmy, které nemají dostatečné zdroje na vlastní marketingové oddělení. Tímto způsobem získávají přístup k týmu odborníků se širokým spektrem znalostí a zkušeností, aniž by musely hradit vysoké náklady spojené se...

číst více

Važte si stávajících klientů

Udržování a rozvíjení vztahů se stávajícími zákazníky je skutečně klíčové pro dlouhodobý úspěch každé firmy. Mnohé firmy vynakládají nemalé prostředky do marketingu a reklamy se zaměřením na hledání nových zákazníků. Při své honbě za novými klienty však zapomínají na...

číst více

Web je prezentací vaší firmy

Webové stránky firmy by měly poskytnout potenciálním klientům informace o vaší firmě. Weby by měl...

Jak na online marketing?

V současné době se stává online marketing jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů a...

PTEJTE SE,
 JSME ONLINE 

Jsme připraveni Vám zodpovědět Vaše dotazy.

11 + 3 =

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.