Nezapomínejte na stávající zákazníky
[ Zveřejněno: 26.5.2025 ]

Každá firma potřebuje zákazníky, kteří budou nakupovat její produkty nebo služby. Základem úspěchu jsou kvalitní výrobky či služby nabízené za odpovídající ceny.

Současný trh se rychle vyvíjí – díky novým technologiím přicházejí výrobci s inovovanými produkty a výhodnějšími nabídkami. Přesto však zůstává klíčovým faktem, že jakákoli firma potřebuje zákazníky, kteří její produkty kupují a tím zajišťují její provoz a další rozvoj. Mnoho společností investuje nemalé částky do reklamy a marketingu s cílem oslovit nové klienty. Často však při tom opomíjejí ty stávající.

Získání nového zákazníka bývá finančně i časově náročnější než udržení stávajícího. Udržet si loajálního zákazníka ale vyžaduje soustavnou péči a budování vztahu. Nestačí jednou ročně zaslat vánoční přání nebo se ozvat s dotazem, zda „něco nepotřebuje“.

Marketing zaměřený na stávající klienty má svá specifika. Vyžaduje systematickou a koordinovanou práci – od získávání a evidence informací o potřebách zákazníka až po aktivní práci s těmito daty.

Marketing je dynamický obor a pro většinu firem bývá neefektivní sledovat všechny jeho novinky a trendy na vlastní pěst. Výhodnějším řešením je využít služeb odborníků. Jednou z osvědčených marketingových agentur s dlouholetou praxí a kvalitními referencemi je společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

Web je hotový a co dál?

Proč spuštěním webu teprve začíná práce Dokončení webu je skvělý milník – máte hotový design,...

PTEJTE SE,
 JSME ONLINE 

Jsme připraveni Vám zodpovědět Vaše dotazy.

12 + 3 =

ANERI s.r.o., Hodkovická 52/52
460 06

Odpovědný zástupce: Dalibor Kotek – jednatel
Informace o zpracovánáí osobních údajů

IČ: 25429469
DIČ: CZ25429469

+420 602 458 045
aneri@aneri.cz

Ochrana osobních údajů
© 2024 ANERI s.r.o.