Firemní identita - Marketing - ANERI s.r.o.

Firemní identita

Profesionální Corporate Identity, vizuální styl a logotyp Vaší společnosti.

Firemní identita neboli Corporate Identity je základní nezaměnitelný vizuální styl firmy nebo společnosti. Tento styl se skládá z několika atribut, které tvoří komplexní celek. Mezi hlavní prvky patří logotyp a firemní barvy, od kterých se dále odvíjí například vizitky, hlavičkové papíry, děkovací karty, firemní emaily, polepy firemních automobilů, prapory, vlajky, prezentační šablony, reklamní předměty a další.

Pokud jste rozhodnuti založit firmu, která by měla být vidět na trhu, je dobrým začátkem nechat profesionály navrhnout tzv. grafický manuál firemní identity. Při vstupu na trh tak začínáte budovat své místo se svou identitou a potencionální zákazníci si Vás tak zapamatují.

Firemní identita by měla poukazovat na to čím se společnost zabývá, popřípadě jaké produkty vyrábí a podle toho tak přizpůsobit logo a barvy. Není to však pravidlem.


25 LET praxe a referencí v oboru firemního poradenství.

Aneri marketing

ANERI, Karel Gott a Bohuslav Svoboda

Křest kniny
„Praha očima dětí”.

Karel Gott,  Bohuslav Svoboda a Dalibor Kotek

Překlady z češtiny do češtiny

Upravíme Vaše texty.

Překlad z češtiny do češtiny

Rozhovor poskytnutý odbornému časopisu Výběr

Rozhovor poskytnutý odbornému časopisu Výběr

Časopis Výběr je předním titulem v oblasti B2B, zabývajícím se  problematikou marketingu, maloobchodu a prodeje.

TOP CZECH QUALITY

Velvyslanci Spojených států amerických v Liberci

Funkční mobilní reklama

Mobilní reklama

Internetový marketing

Poděkování za podporu rozvoje marketingu v ČR pro ANERI s.r.o.

ČMS (Česká marketingová společnost) udělila u příležitosti dvaceti let od svého založení vybraným zakládajícím a aktivním členům Pamětní list jako uznání a poděkování za podporu rozvoje marketingu v ČR a dlouholetou spolupráci. Mezi firmami, které se podílely svojí úrovní poskytovaných odborných služeb na rozvoji marketingového oboru v ČR, byla i liberecká firma ANERI s.r.o., která působí po celé ČR.

marketing

Outsourcing marketingu z odborného časopisu

Outsourcingem k efektivitě i úsporám
Outsourcing služeb, které přímo souvisejí s hlavním předmětem podnikání, a mohou se proto „delegovat“ na externí odborníky
Nepodcenit marketing
V období ekonomické recese je třeba se na tyto procesy zaměřit
Anketa s podnikateli
S outsourcingem máme pozitivní zkušenosti, aktivně tuto službu využíváme v oblasti marketingu a komunikace